magneticfields.dk Forum Indeks magneticfields.dk
:: Magneticfields.dk - forum ::

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Powerstock Italiaaaa

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Koncerter
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Signe
Site Admin

Indmeldt: 01. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons apr 18, 2007 8:25 pm    Emne: Powerstock Italiaaaa Besvar, med citat

Ciao

Vedholdende rygter vil vide, at JMJ spiller på Powerstock Festivalen (elektronisk musik festival med temaet alternativ energi) i Syditalien den 26-27 juli, ikke langt fra Napoli - mon han har fået kontrakt som Don Jarreleone. Anyway, undertegnede tager derned med Hector (stop øfier). Gamle kendinge fra Beijing som Charlie (der stikker af fra sin baby:-P), Kenneth fra jeanmicheljarre.dk, Colin og Mark fra UK, Karel, Marco og en masse andre folk regner med at tage derned. Hector og jeg tager et par dage eller to i Rom og så videre ned mod Pompeji og Jarre. Hvem af jer er med? Man er velkommen til at joine os.

Jeg skal ikke have pasta med gorgonzola - dårlige erfaringer fra Rom sidste år. Men ellers kan det virkeligt anbefales, der er smukt, storslået, romantisk og spændende i Roma.

Ved godt, man ikke bør glæde sig for tidligt og at endelig info kommer på fredag, men det lyder bare så FEDT.

Arrivederci & Un Bacio

Signe
Jacob Gunness
Site Admin

Indmeldt: 28. feb 2007
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons maj 09, 2007 7:56 am    Emne: Besvar, med citat

Hvis Jarres deltagelse på Powerstock bliver til noget, er der så nogen, der satser på at tage derned? Jeg er lidt usikker - det kommer meget an på resten af line-up'et.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Signe
Site Admin

Indmeldt: 01. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons maj 09, 2007 8:26 am    Emne: Besvar, med citat

Jacob Gunness skrev:
Hvis Jarres deltagelse på Powerstock bliver til noget, er der så nogen, der satser på at tage derned? Jeg er lidt usikker - det kommer meget an på resten af line-up'et.

Hejsa,
Jeg tager derned helt sikkert med Hector:-)

KH Signe
Ras Bolding

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre maj 11, 2007 4:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Jacob Gunness skrev:

Du tager først derned når Zucchero er kommet på plakaten. Wink
Tilbage til toppen
Jacob Gunness
Site Admin

IndlægSkrevet: Lør maj 12, 2007 7:41 am    Emne: Besvar, med citat

Ras Bolding skrev:
Du tager først derned når Zucchero er kommet på plakaten. Wink

Jeg tænkte nu mere Robert Miles Wink
Tilbage til toppen
Ras Bolding

IndlægSkrevet: Søn maj 13, 2007 3:06 am    Emne: Besvar, med citat

Jacob Gunness skrev:

Jeg tænkte nu mere Robert Miles Wink

Du kan håbe på Kirlian Camera - det er jo god italiensk synth; og så har bagmanden i projektet jo rent faktisk, engang i sin skumle fortid, indspillet cover af Oxygene IV. Men da gruppen har det med bl.a. at optræde i elefanthuer og den slags, så kan det godt være, at de, i disse terrortider, må nøjes med de små undergrundsklubber. Wink
Tilbage til toppen
harris

Indmeldt: 18. apr 2007
Geografisk sted: Sundby/Amager

IndlægSkrevet: Tirs maj 15, 2007 9:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Nah, ikke flere Jarre koncerter til mig.
For det første er jeg, som tidligere nævnt, bestemt ikke vildt begejstret for Jarre plader gennem de sidste par år.
Og set som helhed syntes jeg faktisk ikke at en Jarre koncert længere er det vildeste sammenlignet med hvad der ellers sker på den elektroniske scene,for slet ikke at tale om dubstep bølgen, som har ramt Danmark siden efteråret (Vex D’ på Stengade var det vildeste jeg længe har set).
Jeg vælger i hvert fald at gemme sparepengene til Raw 2007 i august, hvor den står på dubstep, drum’n’bass, electro etc.
Jacob Gunness
Site Admin

IndlægSkrevet: Ons maj 16, 2007 7:26 am    Emne: Besvar, med citat

Hmmm... det virker ikke voldsomt professionelt med den festival. Først skulle der annonceres navn 20. april, så hed det 1. maj, så 15. maj og nu 20. maj. Hvorfor ikke komme med et par navne ud over Jarre, så det ikke kommer til at fremstå som endnu en gang varm MySpace-luft?

Jeg ved godt, at der efterhånden er tradition for, at Jarres koncertannonceringer er lettere kaotiske mv., men alligevel kunne man da håbe på, at han som en del af et større line-up var i sikre hænder.
Tilbage til toppen
Ras Bolding

IndlægSkrevet: Ons maj 16, 2007 8:06 pm    Emne: Besvar, med citat

Jacob Gunness skrev:
Hmmm... det virker ikke voldsomt professionelt med den festival. Først skulle der annonceres navn 20. april, så hed det 1. maj, så 15. maj og nu 20. maj. Hvorfor ikke komme med et par navne ud over Jarre, så det ikke kommer til at fremstå som endnu en gang varm MySpace-luft?

Jeg ved godt, at der efterhånden er tradition for, at Jarres koncertannonceringer er lettere kaotiske mv., men alligevel kunne man da håbe på, at han som en del af et større line-up var i sikre hænder.

Jeg tror ikke det er så ualmindeligt, at planlægning kan skride lidt omkring større festivaler. Jeg mener, det var vel heller ikke just topmålet af god planlægning, da Roskilde Festival, et par år tilbage, smed Slipknot ind som afløser for David Bowie. Wink
Tilbage til toppen
Jacob Gunness
Site Admin

IndlægSkrevet: Ons maj 16, 2007 10:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Ras Bolding skrev:
Jeg tror ikke det er så ualmindeligt, at planlægning kan skride lidt omkring større festivaler. Jeg mener, det var vel heller ikke just topmålet af god planlægning, da Roskilde Festival, et par år tilbage, smed Slipknot ind som afløser for David Bowie. Wink

Enig. Forskellen er bare her, at Roskilde ikke udskyder annonceringen af sit program fire gange - og at de normalt har annonceret mere end ét navn to måneder inden festivalstart Wink
Tilbage til toppen
TheAmen

Indmeldt: 07. apr 2007

IndlægSkrevet: Lør maj 19, 2007 9:32 am    Emne: Besvar, med citat

Er den der festival hvor der står vindmøller i området?

Det kunne godt være sjovt. For så kan Jean Michel Jarre lave AERO "A New Tribute To The Wind"!

HA HA HA `HA
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Henrik Gilvad
Site Admin

Geografisk sted: Copenhagen

IndlægSkrevet: Søn jul 22, 2007 8:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Som de fleste nok har læst på jarreuk etc. så ser det desværre ud til at Jarres del af Powerstock er aflyst.

Vi har modtaget officiel besked fra Aero Productions. Det menes at Powerstock ikke har kunne betale men dette er kun spekulationer.

Der er ringe chancer for at koncerten bliver til noget men der arbejdes bag scenen for at løse problemerne. På powerstocks egen side er det nu også bekræftet.

http://www.powerstock.org/site/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=33
Tilbage til toppen
Jacob Gunness
Site Admin

IndlægSkrevet: Man jul 23, 2007 7:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er godt nok lidt af en rodet affære - det er rigtig ærgerligt for dem, der allerede har købt flybillet, booket hotel mv.

Det skal blive interessant at se, hvad grunden til aflysningen er, men der må godt nok være nogen derude, der sidder med røde ører nu.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Koncerter Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum