magneticfields.dk Forum Indeks magneticfields.dk
:: Magneticfields.dk - forum ::

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Oxygene Tour
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Koncerter
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Ras Bolding

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Lør dec 01, 2007 6:54 pm    Emne: Besvar, med citat

harris skrev:

Jeg så Vex D' tidligere på året inde på Stengade, hvilket slog Jarre's Ålborg koncert suverent på alle punkter.

Også på det visuelle? De par gange jeg har optrådt på Stengade 30 mindes jeg ikke at have haft plads til fyrværkeri, storskærme, laserstråler og andet sjov.
Og nu husker du vel at sende Vex D en venlig reminder om at indsætte penge på din konto for den solide reklame ved enhver tænkelig - og utænkelig - lejlighed? Wink
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
harris

Indmeldt: 18. apr 2007
Geografisk sted: Sundby/Amager

IndlægSkrevet: Tirs feb 26, 2008 10:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Ras Bolding skrev:

Også på det visuelle? De par gange jeg har optrådt på Stengade 30 mindes jeg ikke at have haft plads til fyrværkeri, storskærme, laserstråler og andet sjov.
Og nu husker du vel at sende Vex D en venlig reminder om at indsætte penge på din konto for den solide reklame ved enhver tænkelig - og utænkelig - lejlighed? Wink

Først og fremmest højest besynderligt at jeg først ser dit indlæg nu.
Har ikke modtaget nogen mail om, at det var blevet besvaret. Stenet.

Anyway, spøjst argument at komme med omkring teknologien.
Nej, det er nok ikke den bedste idé at forsøge at tænde et par tons fyrværkeri på Stengade, så der kommer en ny sag som kunne komme til at minde om det der skete i Kolding for nogle år siden.
Men er det i sig selv et kvalitativt garant? Jo større jo bedre?
Og ang. fyrværkeri og storskærme, så vil jeg lige minde dig om, at Roskilde Festivallen faktisk HAR storskærme, og visse kunstnere på den der scene, som har en orange farve HAR optrådt med fyrværkeri.

Solid reklame? Tjaeh, og andre nævner Jean-Michel Jarre og Depeche Mode, når man snakker om "den elektroniske undergrund".
Laughing
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Koncerter Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum