Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
JMS
Indmeldt: 30. jan 2008 Indlæg: 3 Geografisk sted: Amager
|
Skrevet: Ons jan 30, 2008 11:13 pm Emne: IKKE kontaktannonce. |
|
|
Hej.
Jeg har netop tilmeldt jeres forum. Har været Jarre fan siden jeg købte mit første "Synthesizer Greatest vol.1" (tror jeg det hed) på kassette bånd. Har nok været ca. 8 år gammel dengang. Er 29 år i dag.
Jeg har lige opdaget koncerten i Falconer salen d. 2/4 og vil sindsygt gerne se ham igen. Men har det problem at jeg ikke har nogen der vil tage med mig.
Og vil ikke tage alene derind da jeg skal til eksamen den dag. Lidt underligt at skulle fejre det alene til en Jarre koncert! Er der nogen der mangler nogen at følges med? For så vil jeg gerne "hægte" mig på. Er en ganske almindelig sjov og fornuftig pige, men bliver elektrisk og ekstatisk når det gælder Jarre koncerter
|
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Ras Bolding

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 98
|
Skrevet: Ons feb 13, 2008 4:39 am Emne: Re: IKKE kontaktannonce. |
|
|
Jeg kunne forestille mig, at et par stykker af os herinde fra skal til koncerten, så det skulle vel ikke være ganske umuligt?  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
JMS
|
Skrevet: Ons feb 20, 2008 10:57 pm Emne: |
|
|
Tak for svaret. Jeg er måske ved at trække lidt i land Den eksamen går mig lidt på. Lige i øjeblikket tager jeg en dag ad gangen og hvis tingene klapper tager jeg afsted, men det er nok noget jeg finder ud af i sidste øjeblik.
Men jeg følger med her på siden.
Mange hilsener fra Malene  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Jane
Indmeldt: 31. mar 2007 Indlæg: 4
|
Skrevet: Man mar 03, 2008 11:41 pm Emne: |
|
|
Jeg skal der ind d. 2  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
JMS
|
Skrevet: Tirs apr 01, 2008 7:46 pm Emne: |
|
|
Skal til eksamen i morgen og har bestemt ikke glemt Monsiur Jarre. Jeg kan se der stadig er billetter så... Nu må jeg se hvordan dagen kommer til at forløbe i morgen.
Til jer der er til koncert i aften: JEG ØNSKER JER DEN FEDESTE OPLEVELSE  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Ras Bolding

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 98
|
Skrevet: Søn apr 06, 2008 12:12 am Emne: |
|
|
JMS skrev: | Skal til eksamen i morgen og har bestemt ikke glemt Monsiur Jarre. Jeg kan se der stadig er billetter så... Nu må jeg se hvordan dagen kommer til at forløbe i morgen.
Til jer der er til koncert i aften: JEG ØNSKER JER DEN FEDESTE OPLEVELSE  |
Begge koncerter var gode - rart at se Jarre og hans musikere virkelig improvisere. Jeg tager Jyllandsrunden med i næste uge også - det skal nok blive sjovt.  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Grenberg
Indmeldt: 04. apr 2008 Indlæg: 4
|
Skrevet: Søn apr 06, 2008 8:08 pm Emne: |
|
|
Vil der blive noget fanmøde i Skive ? |
|