magneticfields.dk Forum Indeks magneticfields.dk
:: Magneticfields.dk - forum ::

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Elektronisk meditativ koncert...

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Anden musik
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Anoq of the Sun

Indmeldt: 17. mar 2008
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Søn jun 29, 2008 7:13 pm    Emne: Elektronisk meditativ koncert... Besvar, med citat

Hej,

Jeg fik for nyligt en flyer for en koncert paa Stevns, onsdag den 16. juli om aftenen. Jeg kan ikke poste links her, men koncerten hedder Pyramide Koncert og bliver afholdt inde i en pyramide af trae. Det burde vaere muligt at finde hjemmesiden Smile

De to musikgrupper, som spiller, fra hhv. Danmark og Rumaenien, hedder Ibis og Indra.

Jeg er sikker paa, at hvis man er Jarre-fan, saa er der overhaengende sandsynlighed for, at man vil finde noget af dette interessant Wink

Som en relateret bemaerkning: hvis nogen skulle have oplevet Tantra Templets fantastiske shows paa sexmesserne rundt om i landet, saa er det (ihvert fald et remix af) musikstykket KALI - Ecstatic dance of Kali af Ibis, som blev brugt der... Smile
(...og til deres show sidste aar, brugte de ioevrigt Beautiful Agony fra Teo & Tea, saa de ved, hvad der er godt Wink )
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Anoq of the Sun

Indmeldt: 17. mar 2008
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tors jul 10, 2008 7:14 am    Emne: Billetter paa billetnet Besvar, med citat

Hej igen,

Jeg vil lige tilfoeje, at billetter til koncerten koebes via billetnet og det hedder stadig Pyramide Koncert, saa det burde vaere til at finde med hjemmeside, adresse etc. Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Anden musik Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum