Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
Kenneth
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 16 Geografisk sted: Aalborg
|
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Jacob Gunness Site Admin

Indmeldt: 28. feb 2007 Indlæg: 80 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Ons mar 28, 2007 8:23 am Emne: Re: Trentemøller |
|
|
Sjovt du nævner ham - jeg har i lang tid gerne ville have fat i The Last Resort, men ville gerne have dobbelt-cd'en, da cd 2 med de mange remix har fået meget ros. Men den udgave har ikke lige været til at fremskaffe. Cd-Wow havde den tidligere, men når man så prøvede at bestille, var den udgået. Så tak for linket - håber det virker!
Alt i alt må det siges, at det er fedt, at vi har en dansk kunstner med en så stærk profil.
I øvrigt...
Kenneth skrev: | Stort set hver gang jeg lytter til musik, så er det en JMJ cd der bliver smidt i afspilleren. |
Jeg holder meget af Jarre, meeeen nu findes der også så megen anden fremragende musik, og den er der ingen grund til at gå glip af  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
KDL
Indmeldt: 29. mar 2007 Indlæg: 2 Geografisk sted: Odense
|
Skrevet: Tors mar 29, 2007 8:07 pm Emne: |
|
|
Mener at Dr2's musikprogrammet har haft ham inde på et tidspunkt, hvor han bl.a. forklarede den melankolske musik på hans plade kontra den musik han spiller som DJ.
Personligt hælder jeg mere mod Storbritannien og 'the mighty Underworld' - er blevet hooked på de gratis live optagelser de har haft udgivet de seneste par måneder. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Big time
Indmeldt: 03. apr 2007 Indlæg: 20 Geografisk sted: Midt i København
|
Skrevet: Tirs apr 03, 2007 8:54 pm Emne: |
|
|
Trentemøller har lavet et godt elektronisk album!! Men heller ik noget "nyt" der, det lyder bare fedt!! Godt produceret! Har selv dobbelt-albummet!  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Henrik Gilvad Site Admin
Indmeldt: 28. feb 2007 Indlæg: 24 Geografisk sted: Copenhagen
|
Skrevet: Ons apr 04, 2007 7:15 am Emne: |
|
|
tak for hintet, har nydt dobbeltalbummet de sidste dage. Aaaargh og så l?ser man at manden står bag Me&My, Aqua, Cartoons, Cut'n'Move Er helt enig i at lyden på last resort er velproduceret. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Big time
Indmeldt: 03. apr 2007 Indlæg: 20 Geografisk sted: Midt i København
|
Skrevet: Lør apr 07, 2007 3:55 pm Emne: |
|
|
Står Trentemøller bag ovenstående navne!???
På hvilken måde??
En af mine venner er gode venner med ham, og vi har tit snakket om Trentemøller, men har nu aldrig hørt om at han skulle "stå bag" ovenstående..  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
JakobBC
Indmeldt: 02. apr 2007 Indlæg: 76 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Lør apr 07, 2007 9:00 pm Emne: |
|
|
Det gør han overhovedet helder ikke så vidt jeg ved. Jeg har før været igennem alle navne bag de nævnte grupper, og han har intet med dem at gøre.
Producerne bag Aqua er hovedsageligt Claus Norreen og Søren Rasted. Cartoons er produceret af Kenneth Bager (hov!). Alt det andet Euro dance eller hvad man kan kalde det, har også navne som går igen blandt andre danske grupper i samme stil. Tjek evt. Johnny Jam. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Henrik Gilvad Site Admin
Indmeldt: 28. feb 2007 Indlæg: 24 Geografisk sted: Copenhagen
|
Skrevet: Søn apr 15, 2007 10:50 pm Emne: |
|
|
Det var da også noget vrølv.
Forvekslede Trentemøller med John Aagaard pga artikel i Gaffa. I samme sætning fik man af vide at Trentemøller vandt 4 priser og at Me & My "sang" Dub I Dub til ære for deres gamle manager.
Kunne nu heller ikke helt forstå det  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Wimmer
Indmeldt: 03. apr 2007 Indlæg: 3 Geografisk sted: Aalborg
|
Skrevet: Ons apr 18, 2007 12:47 pm Emne: |
|
|
[quote="KDL"]Mener at Dr2's musikprogrammet har haft ham inde på et tidspunkt, hvor han bl.a. forklarede den melankolske musik på hans plade kontra den musik han spiller som DJ.
Hej
Musikprogrammet sendt den 28/3 var med og om Trentemøller kan ses på pc klik ind : http://www.dr.dk/ gå ned i boksen se dr tv : flere programmer /musikprogrammer så skulle I kunne se programmet fra den 28/3 ved ikke hvor længe det ligger tilgængelig.
Wimmer |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
JakobBC
Indmeldt: 02. apr 2007 Indlæg: 76 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Ons apr 18, 2007 4:05 pm Emne: |
|
|
Vidste egentlig ikke at man kunne gense programmerne. Tak for tippet  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Ras Bolding

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 98
|
Skrevet: Søn maj 13, 2007 3:10 am Emne: Nattefrost |
|
|
Hvis man er til dansk elektronmusik, der trækker lidt på nogle af de ældre traditioner, herunder den kosmiske synthmusik fra halvfjerdserne, så kunne Nattefrost være en god pendant til Hr. Trentemøller. Nattefrost har netop et nyt album ude, Underneath The Nightsky, der i hvert fald burde kunne nydes af alle, der er til sådan noget som Tangerine Dream og Klaus Schulze i senhalvfjerdserne. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Jacob Gunness Site Admin

|
Skrevet: Fre jun 08, 2007 10:28 am Emne: |
|
|
Og hvem er ikke til TD i den periode (fraregnet Cyclone)?
Jeg vil prøve at opspore pladen. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Ras Bolding

|
Skrevet: Tirs jun 12, 2007 7:58 am Emne: |
|
|
Wimmer skrev: | Mener at Dr2's musikprogrammet har haft ham inde på et tidspunkt, hvor han bl.a. forklarede den melankolske musik på hans plade kontra den musik han spiller som DJ.
Wimmer |
Og så er der jo Den 11. time, hvor Kid Kishore fortæller om sit Trentemøller kopi-trick. Det er ret sjovt!  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Jacob Gunness Site Admin

|
Skrevet: Tirs jun 12, 2007 8:55 am Emne: |
|
|
Ras Bolding skrev: | Wimmer skrev: | Mener at Dr2's musikprogrammet har haft ham inde på et tidspunkt, hvor han bl.a. forklarede den melankolske musik på hans plade kontra den musik han spiller som DJ.
Wimmer |
Og så er der jo Den 11. time, hvor Kid Kishore fortæller om sit Trentemøller kopi-trick. Det er ret sjovt!  |
Har du et link? |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Ras Bolding

|
Skrevet: Man jun 18, 2007 6:48 pm Emne: |
|
|
Jacob Gunness skrev: |