magneticfields.dk Forum Indeks magneticfields.dk
:: Magneticfields.dk - forum ::

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Bortgives: Stort AERO-skilt

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Jarre – andre emner
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
AndersTH

Indmeldt: 08. apr 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Søn apr 08, 2007 7:06 pm    Emne: Bortgives: Stort AERO-skilt Besvar, med citat

Umiddelbart efter AERO-koncerten i 2002 fik jeg tiltusket mig et af de store skilte, man kunne finde i bl.a. Tirstrup/Århus lufthavn. Jeg havde bl.a. store planer om selv at lave en lyskasse til det, men tiden og pladsen var der desværre ikke ...

Se evt. følgende fotos:

http://temp.thorsenholm.dk/jarre/aero0.jpg
http://temp.thorsenholm.dk/jarre/aero1.jpg

Da jeg nu er flyttet, og det desværre aldrig rigtig lykkedes mig at finde plads til skiltet, håber jeg derfor, at der kunne være en enkelt Jarre-fan derude, der kunne have glæde af det.

Ergo: nævnte skilt bortgives frit og kvit til hvem der nu end drister sig til at afhente det i Åbyhøj, Århus snarest muligt. Ellers ryger det nok desværre en tur med storskraldet.

Ring eventuelt til mig på 61 71 36 65.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
JakobBC

Indmeldt: 02. apr 2007

IndlægSkrevet: Man apr 09, 2007 1:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er muligvis interesseret da jeg bor i Tilst, så skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg kan fragte det, ellers er det aldrig helt galt med en lang gåtur med mindre det er tungt. STørrelsen der ud til at være det samme som en dør.

Evt. har du nogle mål på det?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
AndersTH

IndlægSkrevet: Man apr 09, 2007 2:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Skiltet står i min gamle lejlighed, så jeg har ikke lige umiddelbart nogen eksakte mål ... men jeg skønner, det er ca. 220 x 90 cm. Det er ikke så tungt, men måske lidt besværligt at bære - man bør i nok være to om det.

Om ikke andet kan det vel komme en tur på en trailer, hvis du har mulighed for det.

Du skal være velkommen til at tage et kig på det - giv mig et ring, hvis det er.
Tilbage til toppen
JakobBC

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 1:56 pm    Emne: Besvar, med citat

Ok jeg er lige ved at aftale med min bror angående hjælp til transport. Det afhænger lidt af hvornår du er mulig at træffe, da min bror gerne vil have et tidspunkt at gå ud fra Wink Så kan jeg altid lige give et opkald. Jeg regner med at kunne hente det i løbet af de næste par dage så, hvis det ikke er røget ud Smile
Tilbage til toppen
AndersTH

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 7:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg plejer gerne at træffe efter kl. 18 på hverdage -- dog er der lige en generalforsamling, der kalder i morgen torsdag -- men ring bare til mig, så aftaler vi nærmere.
Tilbage til toppen
AndersTH

IndlægSkrevet: Fre apr 13, 2007 6:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Jakob har hentet skiltet ...

Jeg håber, I nåede sikkert frem til Tilst med det Wink
Tilbage til toppen
JakobBC

IndlægSkrevet: Fre apr 13, 2007 8:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Jo tak, det er stadig i den gode stand. Endnu engang MANGE tak. Det skal nok komme til at se fedt ud i sammenhæng med mine synths Cool
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    magneticfields.dk Forum Indeks -> Jarre – andre emner Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum