Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
Jacob Gunness Site Admin

Indmeldt: 28. feb 2007 Indlæg: 80 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Søn jun 03, 2007 12:33 pm Emne: Powerstock - endelig med (nogle) navne |
|
|
Jeg havde efterhånden afskrevet Powerstock, men nu er da der kommet nogle navne på deres hjemmeside.
Jeg skal blankt indrømme, at udover Moby, der laver et DJ-set, og Mr. Oizo, der havde et hit via en Levis-reklame for efterhånden længe siden, kender jeg ingen af navnene.
Jarre er fraværende fra listen, men hovednavnene skulle også først blive annonceret senere.
Uanset hvad synes jeg ikke det virker troværdigt at rykke sine deadlines så mange gange, men det skal blive interessant at se, hvem de ellers får på listen. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Ras Bolding

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 98
|
Skrevet: Lør jun 09, 2007 1:32 pm Emne: Re: Powerstock - endelig med (nogle) navne |
|
|
Men der er da ellers nok Jarre på deres MySpace-profil.  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Jacob Gunness Site Admin

|
Skrevet: Lør jun 09, 2007 1:56 pm Emne: Re: Powerstock - endelig med (nogle) navne |
|
|
Ras Bolding skrev: | Men der er da ellers nok Jarre på deres MySpace-profil.  |
Tjo.... nu mangler han så bare på line-up-listen  |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Henrik Gilvad Site Admin
Indmeldt: 28. feb 2007 Indlæg: 24 Geografisk sted: Copenhagen
|
Skrevet: Ons jun 13, 2007 1:10 am Emne: |
|
|
Vi har modtaget denne meddelelse fra "Space of Freedom"
The official website for the Italian Powerstock Music Festival (www.myspace.com/powerstockfestival) has announced this week that Jean Michel Jarre WILL be performing live at the Powerstock Festival in Parco Eolico Di Albanella, a Windmill Park near Salerno, Italy on Thursday 26th July 2007.
ticket cost for Thursday 26th July is priced at 45 Euros and can be purchased via PayPal
For more information regarding the Festival, please visit:
www.powerstock.org
or
www.myspace.com/powerstockfestival
regards
Space of Freedom |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
Jacob Gunness Site Admin

|
Skrevet: Ons jun 13, 2007 8:16 am Emne: |
|
|
Jeps, vi har også nyheden på vores forside.
Fint nok med Klaxons og Moby, men det måtte gerne komme lidt flere trækplastre ud over Jarre. |
|
Tilbage til toppen |
|
 |
|